Elektroninių dokumentų valdymas
Projekto dokumentų valdymo planavimas suteiks tvirtą pagrindą nuo pat pradžių. Neturint tinkamo plano, gali trūkti krypties ir organizuotumo, kurio reikia, norint tvarkyti visus dokumentus.
Šių dokumentų tikslas – vesti tikslius įrašus apie tai, kas jau buvo padaryta ar planuojama, suteikiamas matomumas, kam priklauso kokios užduotys kiekviename projekte bet kuriuo metu. Gera sistema padeda darbuotojams sutaupyti laiko, kai jiems reikia informacijos. Tai taip pat padeda vadovams sekti pažangą, kad jie bet kuriuo žvilgsniu žinotų, kur viskas yra jų projektuose.
Dokumentai gali apimti šiuos įrašus:
Projekto apimtis ir tikslai (pvz., tikslų sąrašas ir išplėstiniai tikslai);
Reikalavimai arba specifikacijos, ką reikia padaryti (pvz., kiek žmonių tai dirbs; kokius įrankius jiems reikia pasiekti);
Procesai viskam, pradedant darbuotojo priėmimu, pertraukų tvarkaraščiais, klientų aptarnavimu ir kt.;
Veiksmų, kuriuos reikia atlikti atliekant užduotis / veiklą, susijusią su šiuo konkrečiu projektu, sąrašas, taip pat jų būsenos atnaujinimai, kad visi visada žinotų, kur viskas yra;
Pirkimų/pardavimų dokumentų valdymas.